Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем на таблото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем на таблото

    Колеги някой може ли да ми обясни по каква причина ми свети акумулатора на арматурното табло след като запаля?Опасно ли е за нещо?Проблема се получава след като запаля.Почва да си брамчи тя и ми премигва датчика(акумулаторчето),минава 1мин. и спира.Спира но до момента когато подам газ.На всяко натискане на газта то мига докато не върна педала.И така е докато колата не стигне 60градуса(поне до тогава съм го мяркал да мига).Кажете си думата...
    Alfa Romeo 146 1.9 td
    А3 1.8Т,Lada 1500s


  • #2
    Първоначално публикувано от patrona Покажи съобщение
    Колеги някой може ли да ми обясни по каква причина ми свети акумулатора на арматурното табло след като запаля?Опасно ли е за нещо?Проблема се получава след като запаля.Почва да си брамчи тя и ми премигва датчика(акумулаторчето),минава 1мин. и спира.Спира но до момента когато подам газ.На всяко натискане на газта то мига докато не върна педала.И така е докато колата не стигне 60градуса(поне до тогава съм го мяркал да мига).Кажете си думата...
    При мене свети при всяко палене докато не подам газ и след това угасва.

    Comment


    • #3
      Тая лампичка свети когато не се зарежда акомулатора. Ама нека и някой друг да се изкаже ,че може и поради друга причина да свети.
      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
      Fiat Bravo II 1.4 90hp
      sigpic
      Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

      Comment


      • #4
        Замери си акумулатора дали е в нормите и дали алтернатора зарежда нормално. Възможно е и в тоя мокреж, нещо някъде да окъсява или някаква такава глупост.
        Last edited by DerMeister; d.m.y г., 01:19.
        Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
        Mazda 6 2.3 2005
        sigpic

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
          Тая лампичка свети когато не се зарежда акомулатора. Ама нека и някой друг да се изкаже ,че може и поради друга причина да свети.
          Така е,но съм мерил алтернатор(акомулатора ми е чисто нов 75 А) и ми казаха,че релето на алтернатора е такова,че сработва първоначално при по-ввисоки обороти-на мен това ми звучи малко.....

          Comment


          • #6
            Най-благоприятни варианти:
            1.Приплъзва ремък.
            2.Заседнала четка.
            3.Кофти връзка.
            Останалите възможности са все кофти.
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • #7
              Предполагам не ти свисти ремака иначе щтеше да го споменеш !
              Има няколко възможности които могат да са прочина почни да ги изключваш пореда по който ги пиша ! Първо измери си кабелите от алтернатора до акумолатора дали не са накъсани ! Това всичкото ако колата нетресе и има доволно обороти !
              1 Смени си крушката на таблото която свети за акумолатора
              2 Смени регулатора на напрежението накойто са и четките (продават се заедно)
              3 Смени диоден блок
              4 Смени статора
              5 Смени ротора
              Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

              Comment


              • #8
                Стегни си ремъка!Ако пак го прави го смени.Останалите ти дадоха все хубави съвети,ама скъпи.Ако пак не се оправи си виж четките и пръстените на ротора,но вероятността да са те е под 5%.Всичко друго е боза в твоя случай.Успех!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
                  Предполагам не ти свисти ремака иначе щтеше да го споменеш !
                  Има няколко възможности които могат да са прочина почни да ги изключваш пореда по който ги пиша ! Първо измери си кабелите от алтернатора до акумолатора дали не са накъсани ! Това всичкото ако колата нетресе и има доволно обороти !
                  1 Смени си крушката на таблото която свети за акумолатора
                  2 Смени регулатора на напрежението накойто са и четките (продават се заедно)
                  3 Смени диоден блок
                  4 Смени статора
                  5 Смени ротора
                  Я му прати твоя стария да тренира
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    Колега при мен свети докато не подам газ и ми свири ремъкът на алтернатора, но това, което ти ми казваш звучи по-гадно т.е. зацапани четки. Най-добре иди на ремонт на алтернатор, иначе ще си загубиш време в търсене на проблема, а няма да ти вземат много пари.
                    Last edited by soldier; d.m.y г., 20:39.

                    Comment


                    • #11
                      Диагноза - алтернатор... Било то четки, било то диоден блок или реле, а даже може и лоша маса между алтернатора и блока на двг... Ма важното ,е че не зарежда докато не се вдигнат оборотите...

                      AR 145 QV '97

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Стегни си ремъка!Ако пак го прави го смени.Останалите ти дадоха все хубави съвети,ама скъпи.Ако пак не се оправи си виж четките и пръстените на ротора,но вероятността да са те е под 5%.Всичко друго е боза в твоя случай.Успех!
                        Ремъците съм ги сменял началото на ноември.
                        Alfa Romeo 146 1.9 td
                        А3 1.8Т,Lada 1500s

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
                          Предполагам не ти свисти ремака иначе щтеше да го споменеш !
                          Има няколко възможности които могат да са прочина почни да ги изключваш пореда по който ги пиша ! Първо измери си кабелите от алтернатора до акумолатора дали не са накъсани ! Това всичкото ако колата нетресе и има доволно обороти !
                          1 Смени си крушката на таблото която свети за акумолатора
                          4 Смени статора
                          5 Смени ротора
                          Зарежда си генератора,пали,обороти нормални,кабели пърфект,ремъци нови,защо да ги сменям просто премигва до определено време.
                          Alfa Romeo 146 1.9 td
                          А3 1.8Т,Lada 1500s

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от chico Покажи съобщение
                            Диагноза - алтернатор... Било то четки, било то диоден блок или реле, а даже може и лоша маса между алтернатора и блока на двг... Ма важното ,е че не зарежда докато не се вдигнат оборотите...
                            Тва го прави докато стопли малко колата,днес ми угасна за няма 5 мин.,ама незнам през тва време дали е зареждал.Иначе си зарежда.Акумулатора до сега трябваше да е паднал то само тръгни спри тръгни спри е моята работа.Не се зори при палене.
                            Alfa Romeo 146 1.9 td
                            А3 1.8Т,Lada 1500s

                            Comment


                            • #15
                              Ама като гледам всички сте насочени към алтернатора.Не ше да е от друго така ли да го разбирам???Да ходя на ЖичколоГ?
                              Alfa Romeo 146 1.9 td
                              А3 1.8Т,Lada 1500s

                              Comment

                              Working...
                              X